2011年6月11日 星期六

今日見報呀!


今日估唔到自己上到報紙頭條第二版,初初諗住係專題版,但今日上左成報第二版,真係高興,同埋老婆都讚我靚仔,哈哈!所以我亦買左人生第一份成報!

講番今日個專題,雖然筆者用了我不太喜歡的現代詞「剩女」來稱呼那些未婚女仕,但這個新詞彙又的確很簡單地說出了現時的單身問題的悲哀,今日確實有很多條件優厚,而且不乏「靚女」一族,完全沒有著落 ,真的等到花兒也謝了!

其實問題出於那裡?三十年前的香港好像都沒有這些事情發生,以前28歲未嫁未娶得出已經很大件事,但今天很多人還很enjoy 自己的單身生活,慢慢變成懊惱自己如何改變自己的單身生活。

問題的成因:

1. 當遲婚變成潮流


個個無三十歲都唔結婚,廿四廿五結婚變成奇觀,後生結婚就俾人問:「你玩夠嗱?」一出世玩到廿五歲都未玩夠?玩都廿八都話玩唔夠,到三十八歲你話玩夠,到時先搵人同你玩真o既煮飯仔就難啦,到四十八就難上加難!

2. 男仔無運行


香港好幸運地已經由工廠技工的商業模式成功轉移成為智識型經濟,人人賺到更多錢,賺到錢的行業有銀行業、保險業、會計界、其他專業人仕等,呢d行業又啱晒女仔做,要細心、溝通能力強、好禮貌等等,男仔想入呢d行業?通常都無女仔咁容易,大家只要入一入去任何一間銀行入面就知,我懷疑佢地唔洗間個男厠出o黎俾同事用囉!

待續

沒有留言:

張貼留言