2015年11月20日 星期五

《搵個好老公》出版左啦! By Joe, 你的Love Coach



《搵個好老公》一書終於面世,
呢本可謂我同Terry嘅心血結晶。
由撰寫、排版設計到印刷,
歷時差不多有9個月,
但其實書中的內容及心得,
係集合呢幾年主理「搵好老公計劃」嘅經驗、
同埋幫助大家脫離單身的戀愛顧問閱歷而成嘅!

有人問我地:點解會想出本書呢?
原因真係好簡單,我地睇住好多想搵老公嘅好姊妹,
佢地響尋找伴侶嘅過程本來可以無咁複雜,
但係因為無人提點,或者是旁觀者清吧,
思維總係不知不覺落入一D陷阱之中,
例如最普遍嘅情況係女生堅持等個有情人,
於是我行我素,繼續返工,
又或者打算用錢買機會,
但對自己本身嘅條件及限制視而不見,
太過依賴中介公司代勞,
令成件事似買賣多過愛情。

以上諸如此類的阻礙多不勝數,
我地出呢本書,
只係為左減少好姊妹碰壁嘅情況啫,
等大家條路行得舒服D
同埋經過咁多年嘅觀察,
搵老公同搵其他你重視嘅野一樣,
你係必須要投入時間同埋自己個心,
先至可以有所收穫㗎!

本書一開始唔係教大家什麼技巧,
而係先設定一個良好心態,
正所謂態度決定高度,
修左心法再去練招式,
咁就事半功倍啦!
衷心希望各位有心搵年侶嘅姊妹,
睇完本書有所啟發!

沒有留言:

張貼留言