2014年5月21日 星期三

妳這剎那在何方,我有說話未曾講。


慢熱和怕羞都是很多單身人仕的死穴,尋日聽到有個女仔分享,識左一位男仕,單獨約會時,男的只是機械式回覆答案,她就對單身男仕非常失望,我問她那位男仕做什麼工作,她答我...會計部經理....哦....我明白....其實情況未必咁差....只是老爺車死火啫。

好多乖乖仔讀書男仲係單身,他們條件不錯,大學或碩士畢業,穩定工作,溫文又斯文,不煙不酒,不賭不嫖,好老公的選擇,點解會咁?其實佢地超級慢熱和怕羞....

之前我有個case,有位基督徒女仔識左個男仔食完一餐飯後就問我同一個問題...「個男仕出黎都無野講,問一句答一句,我見佢係基督徒我先仲諗下咋」,跟住我問佢個男仔做咩㗎?佢話係Engineer....明晒....跟住我講個比喻佢聽,話說我之前趕住用車,問我親戚借車,去到攞車,點知佢原來半年有多無開過部車,點知一撻車,一d反應都無,又無燈著,一d聲氣都無,我見咁,都諗住走,但親友知我急用車,不斷撻車,大大話撻左半粒鐘,由多少少聲,開始有多少少引掣聲,最後差不多成粒鐘,撻著晒部車,其實撻著左都有少少驚,仲得唔得㗎?但戚友一番心意,當然繼續去,拎去揸,點知真係好ok wor....揸左幾個星期,好好揸,性能仲好好......

講番個無野講的Engineer,我將呢個故事講番俾個女仔聽,鼓勵佢「撻多兩下車」同佢傾多兩句當豪俾佢,佢初初半信半疑,要佢女仔人家主動找人傾計,我再鼓勵佢,呢d 絕版車(單身基督徒又有d事業,樣又唔差)買少見少,再試下....

點知佢兩個星期後返黎同我講,原來佢好多野講,出多兩次街之後,個Engineer係咁捉住佢講好多自己野出黎,好快佢地就拍拖熱戀,每星期見三四次,而家好似都談婚論嫁Tim......

再講番會計經理的case....他很大機會是慢熱和怕羞,可嘗試俾多少少時間,你睇Engineer 的case,如果一次就K O 佢,消失在他的眼前,他可能只可以午夜夢徊:「妳這剎那在何方,我有說話未曾講。」請給他們機會說些話,但....通常不能在第一次見面,尤其是他們是非前線接觸客戶工作的男仕....

#JOE 談戀愛 #LOVE STORY # LOVE AFFAIR #慢熱 #怕羞

沒有留言:

張貼留言