2014年5月20日 星期二

Facebook 愛驚「暈」


有位成熟的女性朋友為左盡快搵到男朋友,知道左Personal Branding 好重要,很努力改變,放了很多自己很開心的照片,張張笑,又發放很多正能量在 Facebook 上....好可惜....

有一日....令人驚恐的事情出現,係佢inbox 出現左一句佢重未見過的說話,因為黎得太突然,當時佢手足無措,完全唔知點算,當她平定落黎嘅時候,覺得應該都是惡作劇,正想唔理佢之際,但接二連三好幾句從未曾見過的說話再投進inbox...

從那邊那個他的message 來了"妳好!可以做個朋友嗎?""我看見妳的相片覺得妳很開心""可以做個朋友,我不會太唐突嘛?"......

呢位咁有魅力的女仔(是上完我堂的學生)就打俾我求救,問我點算呀?我初初都窒一窒,咁離奇,係Facebook message, 事前又唔識,但都追索到係uncle的friend,我都驚驚地,都驚有咩不法之徒,但佢都係忍唔住同佢傾下inbox 計,其實睇番呢個男個Facebook 都好真實,可追索好幾年前的他,確實係幾正氣幾man果種,咁佢就問我應該點做,我其實都唔知點,不過我只想佢好,同埋唔想佢放過可能是好的機會,我就suggest 佢,要盡快見,唔好停留係文字和網絡太耐,太 virtual 太唔真實,見到真人先係真,見得小心d 就得,小心身體接觸同錢銀就輸極有限,最多請埋佢食餐飯都係輸盡3舊水.....咁佢就大大胆地去了。

一個月之後,尋日佢和我食飯,佢已經拍拖了,發展得很好很快,常常show給我聽佢地點樣點樣,個男仔點冧佢點愛佢,直頭成個人都暈了,雖然呢餐飯都係咁聽到d 比較肉麻的情節,第三者都有d骨痺,但真是非常非常替佢高興.....

大家有無興趣想知佢做過d 咩,令到佢係Facebook 都吸引到好男仔追佢呢,如果呢篇文起過100人like,咁多人有興趣知,我到時再話俾大家知...

沒有留言:

張貼留言