2014年5月10日 星期六

失戀的人,你好番Ga La...!!!


早幾日同個姊妹做personal coach問問她的感情狀況,有沒有感情正在進展,她是少數的完全空白,當時我便很心急教她要做這做那,但發覺她還未完全放低以前的感情,所以她的戀愛行 動足襟見肘,話說她6年前離婚後,上帝醫治了她很多,又願意參加下一些活動和單身團契,行動上尚算努力,但依然孤身隻影,行動沒 有得著結果,為何呢? 因為她總是身心不協調,很多框框令她不能向前行,最重要她常說她未有被完全醫治,怕會影响下一段感情,她說可能要多些時間讓完全被醫治才可以上路......

我唔知我以下的講法你認同與 否,但我就是這樣跟她說:

1. 沒可能完全被醫治,除非你可以為此事感恩,因為如果你不能為事情感恩,你段過去不能因任何醫治或時間由你的記憶中刪除,除非你失憶,這傷口好 了,你可以繼續行動,但疤痕一定係度,你想連條疤痕都無埋先叫做完全醫治,我諗唔可 能,可能我才疏學淺,但我想信你不能delete這些咁深 刻的過去。所 以不要成日話自己未好番晒,或久唔久又拎出黎醫治下,一醫就拎d過去重新數一次,又拎條疤痕出黎講,講到喊又話舒發左, 做一兩次呢d舒發得ga la, 之後就話俾人聽無事啦,繼續行啦... 仲有一個口訣可以幫到大家,當你一要提到以往不開心的事,先講三個字"感謝主", "感謝主,我離左婚…", "感謝主,佢走左…",因為用左呢三個字做開始之後,要講一些正面的點子才可以繼續你的句子,事情都會變得美好了!

2. 唔好成日講同望番條疤痕, 條疤痕肯定係跟你一世,只要唔睇佢唔望佢唔諗佢,你同佢係相安無事,但你望番條疤,一問自己點解會咁,再問你自己我做錯d乜,恭喜你,你又返入去坐(監) 嘞…唉…

3. 放低是沒有時間和方法,只有你肯唔肯,兩歲小朋友都識放係手上的物件,所以放低係唔駛學,因為只係一下動作,當然你可能 拎住好多野唔係一放就放晒,但都係你肯唔肯放,你肯放就自然放得低。

4. 很多人因為經過一次感情的失敗,常常都驚之後再失敗再受傷,其實都有機會咖,但為左怕傷而不再去享受愛情的美好,就好似 有些食魚被魚骨哽傷過的人,以後都唔再食魚,其實人生就少了一種重要的美食。同埋我跟她說另一個口訣:"我相信主 會...", 這個句子延伸練習我想不會成為,"我相信主會再給我一個衰人"啩? 都應該會說為"我相主會給我一個很了解我的人"或"我相信主會給一個很愛我的人",記得要我相信主呀!

情傷的人,失戀的人,你好番㗎嘞,珍惜光陰,上路啦!

沒有留言:

張貼留言