2015年12月4日 星期五

嬌嗲的聲音秒殺男生 By Joe, your love coach


響剛過去的1127-29日,
我同幾位單身港男近近地去左轉台北,
同果邊D清純女生傾計做下朋友啦。
香港女生同台灣女生有咩分別?
似乎一咁樣比較下,
好多男生都會得出類似結論:
香港女仔感覺比台灣女仔強勢一點,
即係大家一般會用「溫柔D」黎形容台女,

今次嘅台灣之旅,
我完全feel 到台灣女生那種溫柔!
最厲害嘅係,地唔係扮野扮出黎,
就算當初堅係扮野,
而家已經習慣成自然啦!
我地無論去到邊,
由服務員、店員到活動的參加者,
個個話時嘅語氣都十分溫和,
唔單D音高高低低咁,
好悅耳又舒服,
最重要係每句句尾都有尾音,
真係有種餘韻未盡嘅感覺!
我認為香港女生響呢方面可以學習一下,
響適當時候展現一下女性的嫵媚,
令男生感受一下女性的氣質,
令雙方的互動更具吸引力!

其實話談吐柔和溫文唔單止係女性嘅專利,
我都鼓勵男生在女生面前話要有尾音,
盡量柔和,那麼你們的交談唔單止只是交換資料,
同時都傳達緊「我喜歡同你傾計」、
「我想進一步認識你」、「我對你有興趣」等的感受。

大家不妨透過話語氣營造一種溫馨親蜜的氣氛與關係!

圖片來源:
Copyright: <a href='http://www.123rf.com/profile_kazakphoto'>kazakphoto / 123RF Stock Photo</a>

沒有留言:

張貼留言