2015年2月27日 星期五

你又忙又要堅持…..要直到幾時?




最近幫Y先生按排同女生約會,
第一次說忙推了,
第二次仍然好忙,
話新年積了一枱工作,
要趕緊完成。
當佢拒絕我嘅時候,
心裡都鄧佢乾著急,
因為需知道呢位仁兄嘅
擇偶要求一D都唔低,
除左斯文大方靚女窈窕呢D基本工之外,
又話要女方最好識整意大利菜,
其實唔止㗎,
只係不能一一盡錄。


為左令呢位大忙人成功約會,
我又再試試協調:
「如果星期六日都騰不出時間,
不如試試平日夜晚?」
換來的是「平日夜晚不是更忙嗎?」的回覆。
至於那些一大串的擇偶要求
就更加半步不讓啦。
其實我真唔係要潑佢冷水,
老老實實,
搵到個啱嘅女生比你時,
你又話忙又話黎唔到;
等得你得閒又遇唔到合適嘅女生,
哇,有時要夾啱天時地利人和
重難過中六合彩!


响上黎找我地個1對1配對嘅人之中,
無分男女(呢次真係好公平),
大家都似乎都希望對方「讓到盡」,
最好係我幾時得閒你就隨傳隨到,
呢種心態當然唔係宣之於口咁難梗呢,
其實係講唔出口嘅,
因為心裡都知呢d統稱做「無理要求」呀麻。
但當大家停下來想一想,
你雖然無講出口,
但你嘅回應、拒絕、要求,
不就是正正反映緊呢種心態嗎?


忙已經係愛情殺手的第一位,
但呢個只係今次重點嘅一半,
最慘嘅係加埋企硬同堅持:
「我一定唔可以去某些餐廳、
男生一定唔可以感覺老土、
女生一定唔可以講野唔溫柔、
我係一定唔可以陪佢去睇果套爛片……」
究竟大家重有幾多「一定唔可以」㗎?
可惜嘅係,响感情諮師看來,
就係僅僅因為呢d 旁枝細末而唔出黎見面,
一句再等下先真係唔知會等到幾時。


唔係話唔幫你搵,
而真係要大家嘅配合,
D 野機會難逢,
真係有心人就唔好咁輕易放棄!
到你空閒先黎見再黎搵,
話唔埋對方係咪得閒,
而且夾左幾次你都唔得
對方個心都涼左半截啦。
機會係留比有準備嘅人,
同埋有時交朋結友嘅野,
D 彈性好,
matching 好處係集中搵符合要求嘅對象,
但又唔好話去到另一個極端呢!
如果你本身好忙而又要求超高,
真係要全方位調節下囉。

By Joe, 你的Love Coach


圖片來源:

Copyright: <a href='http://www.123rf.com/profile_yaryhee'>yaryhee / 123RF Stock Photo</a>

沒有留言:

張貼留言