2015年3月27日 星期五

悔改中女 vs 傷透港男 By Joe, 你的Love Coach



中女想找好老公不宜貪快貪方便,speed dating真的很容易令你失望,但只要大家好好裝備,了解(單身)市場狀況,不一定讓妹妹仔唯我獨尊,有好多俾妹妹仔傷透,痛定思痛ge男人,佢地未必淨係睇妹妹仔,因「瀨」過好多次「野」,所以一些中年少少的女仔,如果都悔改,都可以有好好的發展,不一定像文章講到中女末日咁ge...
我有個女仕客年過三十中,第一次見佢,有幾個形容詞浮左出黎:「乖」、「撲實」、「隨和」,但這幾個優點好易俾男人看成「悶」、「老土」、「無性格」,就係咁,佢就一直情路空白,因為大家只當她為好朋友...
為左幫佢,我有技巧地同佢講左佢嘅優點好「蝕章」地會變成不利她的第一感覺。
跟著我同事帶佢幫個d又平又靚嘅衫(通常一千幾百都買幾大袋靚衫ga la),幫佢搵番佢個personal branding - 佢好鐘意音樂,尤其古典,但要講得有趣味d,教佢點同異性溝通先會令大家有一種開心愉快的感覺,然后再教佢同點同男仔好好whatsapp同dating好好咁推進關係....
上兩個星期我搞左個event(單身的),佢好認真赴會,請左假,打扮得好有女人味又好sweet,我都眼前一亮好似另一個人咁,她悔改了,不再做一個只有"function"的女人,變成"fashion"+"function"的靚女,當晚,佢成功取悅左好多男仕的目光,還遇到一個同樣喜歡古典音樂的律師,現在還很穩定發展......
而男律師,感情路上亦不容易,因為盲都知佢筍盤的關係,一直都「野」埋好多「識貨」的「獵人」垂青,試過跟靚到不得了的美女一起,但沒有一種能心靈溝通的女伴之感,這次遇上了古典音樂愛好者,可以大談音樂,完全沒有dead air,再加上大家都有同樣信仰,感覺大家都聖經教導為人生價值觀標準,我相信這個Joyful Matching,絕對是天作之合,我也不太敢領什麼功勞,為他們感恩。

沒有留言:

張貼留言