2015年1月13日 星期二

其實佢係咪喜歡我




剛剛跟M小姐做完單對單的coaching,
佢凳都未坐暖,劈頭第一句就講:
Joe,佢突然又响whatsapp 出現翻,
重約我食飯……
呢種開場白我都聽過無數次,
姊妹們心果句其實係想我幫佢證實自己的預設:
佢係喜歡我
雖然大家都以一個問題黎包裝:
「其實佢係咪喜歡我?」

「其實佢係咪喜歡我?」
一個從出生以來、大家都會唔止問過一次嘅問題,
答案比任何小說同埋電視劇重要吸引,
同埋撲塑迷離!
幾乎所有問題少女都只係想弄清楚個答案,
最好梗係中埋自己心果句: 佢係喜歡我
然後就可以安心疊埋心水同佢發展,
唔係再終日忐忑不安咁。
呢個結局無話好唔好,
問題在於姊妹們都太過目標為本,
只重視「喜歡」、「唔喜歡」嘅結果,
許多時會忽略左一d比「喜歡」、「唔喜歡」更重要嘅事情。

妳喜歡佢嗎?
妳鐘意佢d咩?
妳同佢whatsapp 傾d咩?好唔好傾?
你地有無見過面、出過街?
試試問以上問題,代替「其實佢係咪喜歡我?」,
有時大家都急於得到答案,
覺得要先搞清楚左呢個問題,
才可以決定係咪出街或者再有進一步溝通,
Sorry,呢個前設好明顯係姊妹們一廂情願嘅諗法,
同時重係一個思想「陷阱」,
因為「其實佢係咪喜歡我?」呢條問題,
係一個令妳無視自己真正需要嘅問題,
你關心嘅係對方嘅心意,
但就忽略左自己係咪適合同對方一齊,
似乎妳只係被動地接受對方:
只要okay ,我就okay!
Reaaly???係咪真先?妳係咪真係佢肯妳就啃先?

妳一定會辯護:咁點都要搞清佢係咪喜歡自己架喎……
妳無錯,係要搞清楚!
錯就錯在妳太心急、
錯在本末倒置,
只求結果先決定是否付出!
要確定對方係咪喜歡自己、
而自己又係咪都喜歡佢,
呢個係一個「過程」,
而唔係一個答案黎㗎,
妳一定要以身犯險,
妳必須親身上陣,
妳必須要去體驗、去體會,
食過檸檬表錯情,
咪知道佢喜唔喜歡妳囉。
食過飯傾過下計,
妳咪知自己同佢啱唔啱feel 囉。
要搞清楚「其實佢係咪喜歡我?」
係無捷徑架,同埋無得請人代理架。
即使妳去找婚介公司,
佢地都係幫妳收窄個搵伴侶嘅範圍,
但同人見面、同埋feel 下夾唔夾,
都只能夠自己親身上陣。
這,就是愛情痛苦之處,也是迷人之處!

Joe
你的Love Coach

圖片來源:

Copyright- <a href='http-//www.123rf.com/profile_imagevectors'>imagevectors / 123RF Stock Photo</a>

沒有留言:

張貼留言