2015年1月19日 星期一

也說心動




近年香港樂壇猶如一池死水,
已經很少製作能夠引起話題,
反而大家都關注國內音樂節目《我是歌手3》,
是次有香港歌手古巨基參加,
重有星架坡國寶級歌手陳潔儀,
而陳潔儀重要係第2 round 出局,
令許多香港大跌眼鏡!

今次我唔係想談論陳潔儀被叮出局合唔合理,
而係因為佢被叮走,
令我好有趣興走去youtube 聽返佢選唱果首《心動》!
老實果句,我無聽過其他歌手唱成點,
但陳潔儀真係唱得委婉動人,
唱出左女性對舊愛的回憶,
及那份念念不忘嘅情懷!

不過,這種對舊愛久久不忘嘅「心動」,
聽起來係就係好浪漫嘅,
之但係如果真係發生响現實生活中,
有女仔將ex 放响心裡,
同佢雖然分左手,
但係你重好掛住佢,
比佢佔據你嘅心空間,
以致影响你以後同其他男生嘅發展,
咁就…… 一d 都唔浪漫囉!

歌詞最後話:
「 總是想再見你 還試著打探你消息
原來你就住在我的身體 守護我的回憶」
哇!老老實實,
女仔重想去打探自己個ex 消息,
响現實之中係好普遍。
其實要打探一d 都唔難,
尤其而家有facebook ,
大家又有common friends,
就一定會見相呀status 呀咁,
重會為到佢嘅post 而影响自己情緒。

我明白每個人失戀都要一段時間去過渡,
對舊愛仍然好留意係人之常情,
但如果當呢d 行為持續1年以上,
咁就真係要正視一下自己嘅情緒同埋心態啦!
點解自己會咁?
係因為唔捨得佢?餘情未了?
定係為左睇下佢有無新女?想乘機反tat ?
又或係怕佢比自己早結婚?
無論咩原因,
請小心處理及呵護自己嘅需要,
因為比一個已經唔在乎你嘅人繼續影响自己,
真係好唔抵同埋好無謂。

黎搵我處理感情問題嘅女仔,
佢地都會講下自己嘅戀愛史,
唔少女仔條件唔差,
但就係衰响個ex 手上:
ex 條件太好,女仔覺得以後遇上嘅男生都唔及佢、
比個ex 飛而感到自尊受害,覺得自己無人愛、
放唔低個ex ,仍然深愛對方而無法展開另一段感情、
認為愛情太苦、以後不敢入情關……
有時呢d 諗法會令d女仔响情路上一籌莫展,
不知不覺間錯過多少情緣、又虛渡多少青春?

人要向前看,
留在回憶之中會令你不能好好投入活在當下,
心動的一刻既已成過去,
享受過就好了,要走的就讓他走吧,
如能讓過去的經驗轉化為正能量,
幫助自己成為一個更好嘅人,
咁就已經無悔無憾啦!

Joe,你的Love Coach

沒有留言:

張貼留言